Color Club Glitter Envy

Het is lente; waar denk je dan aan? Je dacht zeker aan regen en wind? Nee, dat is alleen in de lente van 2013. Nee, ik dacht meer aan groen vers gemaaid gras, een strakke lucht en schaapjes in de wei.
Klinkt als muziek in de oren toch? Als je het buiten niet krijgt, dan maar op je nagels.

Color Club Glitter Envy Swatch La Moon Nails

De fel groene lak heet dan wel Glitter Envy maar enorm glitteren doet ‘ie niet. Het droogt een beetje “gritty” op, wat voor een apart effect zorgt. Ik zelf heb een topcoat aangebracht over de lak om het een beetje te egaliseren en extra glans toe te voegen.
Het lakje dekt goed in 2 laagjes, maar brengt een beetje stroperig aan door de glitters in de lak.

Op mijn ring vinger heb ik een schaapje getracht te maken. Dit heb ik niet zelf bedacht maar kwam ik hier tegen.

Color Club Glitter Envy Swatch La Moon Nails

Deze lak werd door Color Club al in 2011 uitgebracht maar kun je nog in verschillende shops vinden. Google is je beste vriend.
Wat vinden jullie van dit aparte lakje?
Reageren

