Milani Blue Flash

Glitter nagellak is een crime om te verwijderen, echter is dit voor mij NOOIT een reden om géén glitterlak te dragen. Beter nog, het liefst draag ik elke dag een glitterbom op mijn nagels.

Milani Blue Flash Swatch La Moon Nails


Blue Flash is in tegen stelling tot vele andere lakken een echte glitterlak, bomvol. De kleur is zilver blauw en dekt volledig in drie dunne laagjes. Natuurlijk kun je Blue Flash ook als topcoat gebruiken over een andere lak, als subtielere glitter.

Milani Blue Flash Swatch La Moon Nails
Milani Blue Flash Swatch La Moon Nails
Omdat deze lak van Milani een pure glitter lak is, droogt deze wat korrelig op. Als je niet van deze structuur houd, kun je dit makkelijk egaliseren door je manicure te eindigen met een topcoat.
Op de foto’s draag ik geen topcoat.
Milani Blue Flash Swatch La Moon Nails
Ik heb zelf mijn Milani lak HIER besteld voor €3,86.

Reageren

