Rimmel Coctail Passion

Mijn favoriete kleur voor op mijn nagels is zonder enige twijfel koraal. Mijn bleke handjes lijken instant gebruind, mijn nagels lijken langer en ik krijg er direct een glimlach van op mijn gezicht.Rimmel Coctail Passion  Swatch La Moon Nails
Rimmel heeft erg fijne lakken in hun assortiment en vooral de Lycra Pro lakken zijn echte toppertjes. De kleur Coctail Passion is een mooie creamy oranje koraal kleur.
Op de foto’s draag is 2 laagjes van Coctail Passion, zonder topcoat.Rimmel Coctail Passion Swatch La Moon Nails
Rimmel Coctail Passion Swatch La Moon NailsRimmel Coctail Passion Swatch La Moon Nails

Deze Rimmel lak is te koop voor  €6,95 bij de drogist en bij de bekende online cosmetica webwinkels.

Elk lakje bevat 12 ML en hebben een extra breed kwastje.
Reageren

