Spring Ombre

Afgelopen week was ik in de Big Bazar en zag ik voor €2,00 een voordeelpak vol met make-up sponsjes! Ik nam deze mee en ging er thuis direct mee aan de slag. Nee niet om mijn foundation of poeder mee aan te brengen, nee voor een frisse nailart.

Sponge nail art ombre La Moon NailsHelaas viel het resultaat mij flink tegen. Ik denk dat de sponsjes te compact zijn en dat daardoor het kleurverloop niet zo mooi in elkaar overloopt. Je ziet te duidelijk voor mijn smaak waar welke kleur eindigt. Maar dit kan natuurlijk ook komen door de contrasterende kleuren die ik gekozen heb.

Sponge nail art ombre La Moon Nails

Sponge nail art ombre La Moon Nails
Voor deze manicure heb ik drie lakken gebruikt, Hema – 842 ; Rimmel – Coctail Passion ; Rimmel – Ultra violet.
Ik heb eerst de hele nagel met 1 laagje van de turquoise kleur van de Hema gelakt en vervolgens de andere kleuren er op gesponst. Afgemaakt een laagje Seche Vite topcoat.

Sponge nail art ombre La Moon Nails

Ook zie je dat er een stukje spons op mijn nagel is blijven plakken (op de duim). Nee, helaas geen succes.

Ik ga dus weer lekker mijn oude vertrouwde schuursponsjes gebruiken in de toekomst.

Reageren

