Gabriella Salvete 132

Als nagellak fan is het best moeilijk om in de winkel een lakje tegen te komen die anders is dan iets wat je al in je bezit hebt. In Tsjechie liep ik er één tegen het lijf, zoiets had ik echt nog niet!

Deze glitterlak van het merk Gabriella Salvete is zo onwijs mooi. De kleur is oranje rood met gouden shimmer en een heeft ook wel wat weg van koraal. In de zon schitterd de lak als een malle, een echte frisse zomer kleur.
De kleur is niet super dekkend en kun je dus gemakkelijk over een oranje basiskleur aanbrengen. Ik zelf wilde voor deze swatch puur dit lakje laten zien. Op de foto heb ik 4 dunne laagjes aangebracht, zonder topcoat.


Voor zover ik weet word dit merk, helaas, niet in Nederland of Belgie verkocht. Wel in Duitsland en Tsjechie.
Mocht je er een keer op vakantie gaan, kijk dan zeker even in GS schap, want deze 11ml beauty kostte mij minder van €3,00

Reageren

