Nail art flowers

Soms probeer je iets, wat mislukt..


Bij deze nail-art was het alles wat mislukte. Zelfs de foto!

Ik zette met roze en oranje nagellak stipjes op mijn nagel om bloemetjes te maken en werkte dit af met een laagje Seche Vite topcoat. De bloemetjes zijn niet geworden zoals ik hoopte, ik weet het niet. Ik vind ze niet mooi.. Jullie?

Ook het afmaken van de manicure is niet alles goed gegaan. Ik zag op de foto’s nog overal oranje nagellak zitten, ieks!

Nee, volgende keer beter.

Reageren

