Nail Art Dot Mania

Als het buiten geen vrolijk weer is, moet je er zelf wat van maken. Ik maakte deze “dottige” nail art met verschillende leuke kleuren. Wil je weten hoe ik deze nail art maaktte? Lees verder!



Dotting tools zijn handje gereedschapjes waarmee je gemakkelijk stippen op je nagels zet. Ik kocht mijn dottingtools op Ebay voor een enkele Euro.

Hoe maak je dit?
Lak je nagels in een dekkende kleur naar keuze. Ik zelf koos voor Madly Mauve van CK, deze swatchte ik al eerder voor La Moon Nails ;KLIK HIER.
Vervolgens doe je en druppel nagellak in een contrasterende kleur naar keuze op een stukje papier en doop je hier je Dotting Tool in. Met deze dotting Tool kun je nu op je nagels stempelen. Zet stipjes in horizontale richting. Met een andere kleur doe je precies het zelfde, maar met een grotere of kleine dotting tool. Dit geeft een leuk speels effect.
Speel een beetje met je kleuren en maten tot dat je het gewenste design hebt.

Maak je manicure af met een laagje topcoat om de langdurigheid te bevorderen.

3 thoughts on “Nail Art Dot Mania

Reageren

