Yes love

Afgelopen donderdag was ik met vriendin Shenyce in het centrum van Dordrecht om gezellig wat te drinken en stiekem een beetje te shoppen. In het winkeltje Kuci Muci viel mijn oog vrijwel direct op een groot nagellak rek. Het merk kende ik niet, dus ik moest een lakje uitproberen..

In de winkel zag ik in het flesje enkele luchtbellen, maar ik dacht dat het lakje misschien nét door iemand geschud was. Echter gaan deze er niet uit. Zie bovenstaande foto. Door deze belletjes is het heel moeilijk om netjes te lakken.


Daarnaast is het lakje in het flesje heel anders dan wanneer je deze aanbrengt op je nagels. Als je hem opsmeert is hij nog best pastel paars, maar hoe droger hij word deste meer parelmoer hij word.
De lak brengt streperig aan door de parelmoer finish. Ook ruikt de nagellak anders dan anders..


Mijn eerlijke mening, ik heb het lakje na de foto’s meteen weer verwijderd. Echt niet mijn kleur, helaas.

Op het flesje kon ik helaas geen naam of nummer ontdekken.. De Yes Love lakjes zijn te koop bij Kuci Muci voor €4,99 per drie lakjes.

One thought on “Yes love

Reageren

