Klean Color Concrete Grey

Voor een budget lak ben ik altijd wel te porren. Ik was online aan het shoppen en voor ik het wist lagen er enkele KleanColor lakken in mijn mandje.


Het merk KleanColor was nieuw voor mij en toen deze aankwamen was ik blij verrast door de looks van het merk. De flesjes zijn van dikke kwaliteit glas en de deksel is van mooi zwart plastic. Het flesje heeft een mooi vorm en ligt lekker in de hand.

Ik heb de kleur Concrete Grey in mijn bezit en ik zal hier proberen om mijn eerste reactie te typen.. “WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTT!!

Deze lak is zó ontzettend dekkend. Ik denk dat Concrete grey het meest dekkende lakje in mijn gehele collectie is. En geloof mij, ik heb heel wat lakken in mijn bezit en ook heel wat lakken getest. Deze is werkelijk waar, WOW.

In één laagje dekt de lak perfect. Ik heb op de foto een laagje Seche Vite topcoat toegevoegd.

Klean Color is onder andere te koop bij PrettyPolish en kosten slechts €3,50 per flesje.

Reageren

