Nail Art Newspaper

Bij het zien van deze nail art zij mijn geliefde tante spontaan “Aan de krant blijven plakken?”. Newspaper nails zijn al jaren een trend op het internet en ik waagde mij er ook aan.. Meer zien?


Op de achtergrond zie je het boek “Beauty” van Cynthia Schultz


Als basis van deze nail art heb ik mijn nagels dekkend wit gelakt en vervolgens een parelmoer witte kleur aangebracht.

Wil jij weten hoe ik deze manicure heb gemaakt door middel van een stap voor stap uitleg? Laat even een reactie achter en ik zal deze voor je maken.

9 thoughts on “Nail Art Newspaper

  1. Oh leuk, ben jij ook al besmet door de lakjes, trouwens bij kruidvat had ik met mijn voordeelkaart 1 + 1 op de lakken van Catrice Ultimate.
    Ga volgende week even kijken of ze die fel groene en roze nog hebben. Mijzelf kennende blijven er vast wel meer potjes aan mijn vingers kleven. πŸ™‚

Reageren

