Catrice Dirty Berry

Holografische lakken waren altijd heel moeilijk te verkrijgen. Gelukkig kwam Catrice enige tijd geleden met een paarse variant. Helaas is deze uit het assortiment. Ik kwam hem deze week tegen in een aanbieding bak bij de Kruidvat voor €1,35 en bracht Dirty Berry mee naar huis..

Holografische nagellakken laten zich niet makkelijk fotograferen, want in het echt zijn ze vaak veel mooier. Ook bij Dirty Berry is dat het geval.  De foto’s zijn genomen in een licht zonnetje.

Mocht je Dirty Berry nog ergens tegen komen in een aanbiedingen bak, ik zou hem zeker mee nemen! De lak brengt fijn aan, in 2 laagjes is ‘ie geheel dekken en hij blijft ook goed chipvrij op mijn nagels zitten.

Ik heb gehoord dat de Hema op dit moment hele fijne holografische lakken in het assortiment heeft. Ik denk dat ik een shopdagje aan voel komen..

Reageren

