Nail Art Sealicious

Voor de nail art van vandaag liet ik mij  inspireren op een foto die ik al Google’end tegen kwam. Een prachtige schildpad in een woeste onderwater wereld. De kleuren zijn overweldigend.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Voor deze nail art heb ik verschillende tinten groen gebruikt en een licht bruine contrast kleur.

Het geheel heb ik afgewerkt met een laagje Seche Vite topcoat.

Deze nail art is heel makkelijk zelf te maken. Wil jij weten hoe? Laat het mij dan even weten dan zal ik een stap voor stap foto uitleg maken.

4 thoughts on “Nail Art Sealicious

Reageren

