Eerste winactie: Gesloten.

Sinds maandag is La Moon Nails écht in de lucht en om dit te vieren heb ik een kleine winactie voor jullie.


Klik verder om mee te doen!

Hoe kun je winnen?

Verplicht: Laat bij de comments weten wat jouw favoriete artikel op La Moon Nails is tot nu toe.

Verplicht: Volg La Moon Nails op Facebook -> Klik HIER.

Extra kans: Volg mij op Twitter -> Klik HIER.

Extra kans: Tweet over deze winactie en gebruik mention @MirjamLaMoon in deze tweet
Extra kans: Volg La Moon Nails via BlogLovin -> Follow on Bloglovin


In het pakketje zitten drie nagellakken van Limited Edition “Hip Trip” van Catrice. Vnl; The Salmon Dance, Wheels on Fire, Nude & Rude.

De winactie loopt een week en ik zal persoonlijk contact opnemen met de winnaar. Veel succes en alvast bedankt voor het meedoen!

Edit: De winnaar heeft een e-mail ontvangen. Iedereen bedankt voor het meedoen.

14 thoughts on “Eerste winactie: Gesloten.

  1. Ten eerste wil ik zeggen: je website is echt super leuk!! Inspirerend! en omdat ik nooit mijn nagels lak, ga ik het toch doen….
    echt!!! enne mijn favoriete artikel/blogupdate is Nail Art Newspaper!!! zo apart! Keep it up met je site/blog!! ben trots op jou!

  2. Hoi,

    wat een leuke site! Ik ga je zeker in de gaten houden :-). Ik vind NAIL ART SEALICIOUS het leukste artikel tot nu toe. Wat ziet dat er mooi uit!

    Groetjes, Veerle

    Volg je op Facebook, Twitter en Bloglovin 🙂

  3. Hey, ik vind de sealicious nail art heel leuk!
    Ik volg je op twitter, @annabelnillesen en op facebook (annabel nillesen), en op bloglovin haha.
    Nu al een super leuke site, leuke winactie en ik ga nu een tweet sturen haha 😉

    Ik hoop dat ik win!

    xoxo

Reageren

