Nail Art Plastic Marble

Eerder liet ik al een soort gelijk nailart zien, Sealicious, nu nog een keer maar met hele andere kleuren.
Retro psychedelic nailart zal ik hem maar noemen 😉 .. Meer lezen?



Voor deze nail art bracht ik eerst een laagje basecoat aan om mijn natuurlijke nagels te beschermen tegen verkleuring.  Ik koos verschillende kleuren nagellak uit en draaide de flesjes alvast open, voor deze nailart moet je snel te werk gaan.

Van elke kleur liet ik 1 of meerdere druppeltjes op mijn nagel vallen en vervolgens doe je dit met alle kleuren totdat je nagel gevuld is. Je pakt een stukje plastic, bijvoorbeeld van een ziplock zakje of boterhamzakje en deze leg je op je nagel. Vervolgens druk je het aan en je zult de kleuren zich zien mengen. Als je het wilt kun je nu ook een beetje heen en weer bewegen als je de kleuren écht in elkaar op wil laten lopen. Verwijder het zakje en klaar is je design! Werk het af met een laagje topcoat en je unieke nageldesign is klaar.


Wat vind jij van deze kleuren combinatie?

3 thoughts on “Nail Art Plastic Marble

Reageren

