Kleancolor Neon Green

Nadat ik  mijn artikel over KleanColor’s Concrete Grey aan het schrijven was kon ik mijn shopdrang niet langer bedwingen en bestelde ik 3 nieuwe kleuren bij PrettyPolish



Ik probeerde van het merk KleanColor eerder de kleur Concrete Grey en ik was hier zó ontzettend enthiousiast over dat ik erg benieuwd was of ik geluk had met deze aanwinst of dat alles van dit merk zo goed is.

Neon Green is zoals de naam al zegt een “in your face” neon groene kleur. Op de foto komt hij iets minder fel over dat hij in werkelijkheid is.


Zoals je op de foto’s kunt zien droogt Neon Green satin/mat op. Je kunt er voor kiezen een topcoat aan te brengen als je niet van deze finish houd.


Zoals je ook kunt zien op de foto’s is de dop van het flesje kapot. Pretty Polish heeft mij inmiddels een nieuwe flesje opgestuurd, top service.

KleanColor is onder andere te koop bij PrettyPolish.

4 thoughts on “Kleancolor Neon Green

  1. Ik vind de kleur echt geweldig! Heb zelf nog geen Klean Color in mijn stash maar er staan er wel een paar op mijn wishlist. Heerlijk trouwens om eindelijk weer eens een NL blog te hebben waar alleen maar (goede) nagellak swatches op te zien zijn!

Reageren

