AH Handcreme

Persoonlijk gebruik ik handcrème sinds een klein jaar redelijk obsessief. Op mijn nachtkastje, de salontafel, in de auto, op mijn bureau en in mijn tas; overal ligt een tube of pot handcrème. Gemiddeld 3 keer per dag smeer in mijn handen er mee in en ik merk dat dit veel verschil maakt voor het uiterlijk van mijn handen.

Droge velletjes, kloven en eelt zijn natuurlijk niet het visitekaartje wat jij bij mensen af wilt geven. Als je geregeld handcrème gebruikt zal de huid van je handen zachter worden en zullen kleine wondjes sneller herstellen.

Vandaag review ik de Hand en Nagel Lotion van Albert Heijn voor jullie.

Op de verpakking staat de het volgende  “Hand en Nagel lotion helpt de conditie van de huid en nagels verbeteren. De vochtinbrengende ingrediënten helpen de natuurlijke vochtbalans van de huid te herstellen. De lotion met toegevoegde nagelversterkende stoffen helpt het breken en scheuren van de nagels tegen te gaan.”

De lotion zit in een fijne tube met een inhoud van 75 ml. De structuur van de lotion is vrij dun en met een klein beetje kom je al heel ver. Persoonlijk vind ik deze lotion HEERLIJK ruiken. Zoet, citrus, net een snoepje. De crème trekt vrij snel in de huid maar laat wel een vettig glimmend laagje achter.
De lotion verzorgd mijn handen goed en is voedend genoeg voor mijn droge nagelriemen. Je kunt de lotion lekker in masseren op de nagelriemen voor extra verzorging.

Persoonlijk vind ik het een fijn product door de geur en de werking, maar vanwege het vettige laagje zal ik hem niet opnieuw aanschaffen.

De Hand en Nagel lotion kost €1,99 en in verkrijgbaar bij de Albert Heijn, ook online.

Reageren

