Catrice Mr and Mrs Glitter

Gek ben ik op glitters. In sieraden, op kleding, in mijn huis maar ook zeker op mijn nagels. Mocht het toeval nou, kuche kuche, dat Essence hele leuke top coats heeft, met hele grove glitters! Kijk verder voor deze manicure.



Voor deze manicure heb ik mijn nagels eerst beschermt met een basiscoat, want de nagellak die ik vervolgens aanbracht heeft nogal de eigenschap om mijn nagels lekker te verkleuren.
Ik lakte mijn nagels met twee laagjes Papaya Punch, klik hier voor de swatch,
Vervolgens bracht ik rijkelijk Mr and Mrs Glitter aan van Essence.

Mr ans Mrs glitter is een doorzichtige lak met daarin verschillende folie hexagon vormige glitters.

Essence is te koop voor €1,89 bij het Kruivat en de Trekpleister.

Reageren

