Hema 55 Purple Holografic

Eerder liet ik al een ander holografische lak zien en in dit artikel vertelde ik over de holografische lakken van de Hema waar ik op internet veel over hoorde. Vandaag kon ik mij niet langer in houden en kocht ik zo’n holografische lak.


Op bovenstaande foto kun je heel goed het effect zien wat de nagellak geeft als je deze in de zon houd. Onweerstaanbaar mooi, prachtige glitters.

In tegenstelling met vele andere holografische nagellakken lakt Holografic Purple heel erg gemakkelijk en zonder strepen. Ik zelf houd van erg dekkend qua nagellak en bracht 2 lagen aan, maar deze lak kan ook zeker in 1 laag gedragen worden.

De lak droogt mat op. Ikzelf houd hier niet zo van en maakte deze manicure af met een laagje Seche Vite TopCoat.


Hema 55 Holografic Purple is zoals de naam al aangeeft, te koop bij alle Hema filialen. De prijs is erg budget-vriendelijk €3,75 en hier krijg je flesje met een inhoud van 11ml!

5 thoughts on “Hema 55 Purple Holografic

Reageren

