Wishlist

Als geld aan een boom zou groeien..


Op dit moment heb ik wat dingen op het oog die ik graag zou willen kopen. Het leek mij leuk dit met jullie te delen.

Essie The More the Merrier en Naught Nautical €9,99 per stuk
Dit zijn mijn twee favoriete lakken uit de nieuwe Essie collectie genaamd Naughty Nautical. Ik heb nog nooit een lakje van Essie geprobeerd maar als ik de reviews op internet moet geloven zijn het geweldige lakken. En zijn de kleurtjes niet geweldig?
Te koop bij de DA en Etos.

INM Out the Door €7,95 per stuk
Als topcoat gebruik ik altijd Seche Vite fast drying. Ik vind dit product erg fijn omdat het mijn nagels een enorme glans geeft. Een groot nadeel van deze lak is echter dat het je nagellak doet krimpen.
Vaak word mij de INM variant aangeraden. Ik ben benieuwd!
Te koop bij onder andere Pretty Polish, MissLipgloss en Boozyshop.

Trind Nail Balsem €14,95 per stuk
Dit product beloofd je nagels te voeden door middel van natuurlijk vochtinbrengers. Mijn nagels hebben vocht nodig, bring it on!
Te koop bij onder andere de kruidvat en de Etos.

L’occitane Shea €7,00 per stuk
Deze handcream heb ik eerder gehad en wat is deze voedend. Echt één van mijn favoriete hand producten!
Te koop bij de L’Occitane winkels.

Zoya Pixie dust €13,00 per stuk
Ook van het merk Zoya heb ik nog geen lakje in mijn bezit. Deze lakken uit de Pixie Dust collectie zijn “textuur” lakken. Deze lakken gritty op en zijn mega glitterend. Een plaatje, me wants!
Zoya is te koop bij NailPolish Fashion en Pretty Polish.

Reageren

