Bourjois 142 Rainbow Apparition

Op de blog van Helen won ik laatst een pakket met haar favoriete producten. Één van deze producten was een glitter lak van Bourjois..

Bourjois is een merk die ik eigenlijk altijd een beetje links laat liggen. In het verleden heb ik twee lakjes gehad van dit merk en die vond ik niet zo goed. Ik heb het merk eigenlijk nooit verder getest, wat best zonde is. Je kunt een mening over een merk natuurlijk niet baseren op een enkele lak.
Ik was dan ook erg blij dat ik nu de kans had om Bourjois een nieuwe kans te geven.


Rainbow Apparition is het beste geschikt als topcoat, ik bracht deze dan ook aan over een roze lak van Catrice; genaamd Wrapped around my finger.
De lak bevat hele mooie glitters in roze en paars en daarnaast ook hele gave holografische glitters. Vervolgens heb ik de manicure afgewerkt met een laagje Seche Vite topcoat.

Excuses voor de wazige foto’s..

De Bourjois lakken zijn te koop bij de drogist, maar ook bij de webshop waarvan ik het pakketje heb ontvangen.
Dankjewel Helen en Online Make Up.

One thought on “Bourjois 142 Rainbow Apparition

Reageren

