Nail Art Water Marble

Al jaren zie ik op internet filmpjes voorbij komen over watermarblen. Een techniek waarbij je nagellak in een patroontje op je nagels aanbrengt door middel van een schaaltje water. Het ziet er zo gemakkelijk uit, maar is het dan ook?



Ik heb mij er al eerder aan gewaagd maar altijd zonder succes. Het lukt mij gewoon niet. Vastbesloten was ik het nog een keer te proberen en wonder boven worden is het een soort van gelukt.


Ik bracht eerst een basis aan op mijn nagels met een witte lak en ging met die andere kleuren aan de slag met dit filmpje op de achtergrond afspelende.



Het patroontje is gelukt, maar nu heb ik een ander probleem. Luchtbelletjes! Heb jij deze techniek al eens geprobeerd? Heb je tips om luchtbelletjes te voorkomen?

3 thoughts on “Nail Art Water Marble

  1. Wow crap, je bent hier echt onwijs goed in! Tot nu toe de mooiste watermable nails die ik heb gezien. Je hebt ook helemaal geen randjes of iets anders, maar perfecte gelakte nagels. šŸ™‚ De kleurencombo is ook dope! Ik heb echt geen idee hoe je die luchtbellen eruit krijgt, had ikzelf namelijk ook. Maar eerlijk gezegd vind ik ze niet zo storend om te zien, lijkt net alsof het hoort. šŸ™‚

Reageren

