Rimmel Grey Matter

Rimmel is een merk met het hele fijne nagellakken. De Salon pro lakken vind ik persoonlijk top. Het kwastje is lekker breed en er is een ruime ruime keuze uit kleuren.

Excuses voor de wazige foto..



Concrete Grey lakt erg fijn en is dekkend in 2 laagjes. Ik “leukte” de manicure op door op mijn tips een gliter lak te gebruiken. Bovenaan de tip bracht ik de glitterlak dikker aan en vaagde deze uit richting het midden van mijn nagel.

Rimmel is verkrijgbaar bij de drogisterij maar bijvoorbeeld ook bij Bol.com voor slechts €6,99 per stuk.

Reageren

