Turkije Haul

Afgelopen zaterdag kwamen mijn geliefde ouders thuis van hun vakantie in Kusadasi, Turkije. Ik gaf hen twee opdracht mee, GENIET en shop wat nagellak voor mij.

Hier zie je het resultaat van mijn tweede opdracht.


Allereerst deze lakjes van het merk Chissa. Van dit merk heb ik nog nooit gehoord en ook op internet kan ik er vrij weinig over vinden. Ik heb de lakjes nog niet getest, ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit.

En hier zijn mijn favorieten, dat weet ik nu al! Flormar en Golden Rose zijn merken waar ik al veel lakjes van in mijn collectie heb zitten. Erg budget proof.


Deze mini lakjes zien er onwijs schattig uit. Het merk Flormar ben ik erg bekend mee, maar deze Pretty lakjes zijn nieuw voor mij. Ik heb de mint groene variant al getest en ik kan je vertellen, wat een mooi lakje!


Kijk hoe cool deze flesjes zijn! Β Door de aparte vorm staan ze heel mooi naast elkaar, je zou er bijna verzamelwoede van krijgen πŸ˜‰
Deze lakjes hebben een geur als ze opdrogen, twee ruiken naar groene appeltjes en eentje naar oceaan. De kleurtjes zien er ook veel belovend uit. Ik kan niet wachten om deze Golden Lady lakken te gaan testen!

Mocht jij deze zomer naar Turkije op vakantie gaan, kijk dan zeker even goed bij de lakjes. Ik kan vooral het merk Flormar en Golden Rose aanraden. En na het testen van deze lakjes, misschien Golden Lady en Chissa ook wel, I’ll keep you posted.

4 thoughts on “Turkije Haul

Reageren

