Koh Grey Agate

Koh is een merk die ik heel fijn vind, maar door de prijs laat ik het kopen er van toch altijd aan mij voorbij schieten. Maar gelukkig had ik laatst een goede deal gevonden, 5x de Elle + 6 KOH nagellakken voor €20,00. Ik kon mij niet inhouden en vol trots laat ik één van mijn nieuwe KOH lakken zien..


Persoonlijk vind ik de flesjes van Koh prachtig, best simpel maar daar door erg chique. Het flesje ligt lekker in de hand en door de grote slankje dop heb je veel grip en kan je je nagels heel precies lakken.
De nagellak heeft een dun kwastje.

De kleur heet Grey Agate en is onderdeel van de Jewels collectie. Het is een zilverkgrijze lak met miniscule glittertjes in zee groen, roze en zilver. Helaas zie je deze niet heel goed op de foto.

De lak is vrij sheer, doorzichtig, van zichzelf maar goed op te bouwen in dekking. Ik bracht drie laagjes aan voor deze manicure. Ik draag geen topcoat.

Koh is te koop bij luxe drogisterijen en via de Bijenkorf voor €14,95 per stuk.

One thought on “Koh Grey Agate

Reageren

