L’Oreal Mysterious Icon

Dankzij het bloggers wereldje heb ik al veel leuke mensen leren kennen. Angelique van Beautyfizz steurde mij een verrassingspakketje en daar zat deze prachtige nagellak in. Kijk je mee?

Dankzij Angelique ben ik eindelijk in het bezit van en nagellakje van L’Oreal. Ik zag deze kleur in het flesje en ik was opslag verliefd. Wat een bijzondere kleur.
Helaas is hij op je nagels iets anders van kleur, maar niet minder mooi. De kleur is iets donkerder en waar je in het flesje een lila waas ziet, zie je deze op je nagels niet. Maar die mooie shimmers die je in het flesje ziet, komen nรณg mooier uit op je nagels.


Ik lakte mijn nagels in 3 dunne laagjes en dankzij het brede kwastje die deze nagellak heeft, is het geen moeilijk karwijtje om je nagels netjes te lakken. Ik maakte de manicure af met een laagje Seche Vite Topcoat.

Mysterious Icon van L’Oreal is verkrijgbaar bij de drogist voor โ‚ฌ5,99

4 thoughts on “L’Oreal Mysterious Icon

Reageren

