Nail Art Galaxy + Happy Birthday Debbie!

Sinds het begin van mijn blog, een kleine maand geleden, kijk ik al uit naar de dag dat mijn Galaxy Nail Art online komt. Ik maakte deze nail art enkele maanden geleden voor het eerst en sindsdien krijg ik hem niet uit mijn gedachten. Ik vind dit ontwerp ZO gaaf. En het is zo makkelijk te maken.
Eindelijk is het zover, ik deel met jullie hoe je deze melkweg op je nagels maakt.


Voor deze nail art heb je verschillende kleuren nagellak nodig.  Ik gebruikte de volgende kleuren nagellak:

  • zwart
  • wit
  • roze
  • glitter blauwe kleur
  • licht blauwe kleur
  • midden blauwe kleur
  • glitter paars blauwe nagellak
  • topcoat


Wat je nog meer nodig hebt

  • een sponsje
  • dotting tool
  • glitters
  • eventueel een fan brush
  • Papier
  • nagellak remover
  • wattenstaafje


Lak eerst je nagels in de zwarte kleur.
Laat enkele druppeltjes van je midden blauwe kleur nagellak op je papiertje vallen en dip hier je sponsje in. Stempel met je sponsje een willekeurigpatroontje op je nagels.


Breng met de licht blauwe kleur op de zelfde manier als de andere blauwe kleur wat accenten aan op je nagel.


Stempel vervolgens wat roze op je nagels.


Ik gebruikte vervolgens een glitter paars/blauwe kleur op mijn nagels voor meer diepgang.


Met de glitter blauwe kleur ga ik over de gedeeltes van roze en blauw die ik te heftig vind.


Druppel wat witte nagellak op je papier en ga hier met je dotting tool in. Zet stipjes op je nagel, dit zijn je sterren. Varieer in grote, sterren zijn namelijk nooit allemaal even groot.


Voor de finishing touch bracht ik een laagje doorzichtige lak aan (mijn Seche Vite Topcoat), deze laak fungeert als lijm voor de glitters. Met behulp van een fanbrush bracht ik de glitter aan. Als je geen fanbrush hebt kun je deze er ook gewoon licht overeen strooien.

Laat dit goed drogen.

Maak je manicure af met een laagje topcoat om je glitters te sealen.

En hier heb je, je eigen Galaxy nails!

Omdat deze nail art best speciaal voor mij is wil ik hem graag opdragen aan iemand. Dat is Debbie van BeautyScene. Via Beautyscene heb ik de laatste jaren veel nieuwe merken en producten uit kunnen testen. Op BeautyScene zijn er vaak hele leuke winacties en ik heb het geluk gehad de afgelopen jaren mooie dingen te kunnen winnen. Zo heb ik een luxe parfum gewonnen van Estee Lauder waar ik mijn zus Jolanda blij mee heb kunnen maken, een parfum voor mijn man en een gezellige dag bij The Body Shop mét goodiebag.
Debbie is afgelopen week jarig geweest en via deze weg wil ik haar graag feliciteren en bedanken voor al het moois!

4 thoughts on “Nail Art Galaxy + Happy Birthday Debbie!

Reageren

