Wishlist #2

Ik heb weer een nieuwe wishlist voor jullie. Wat zou jij graag willen kopen op nagellak gebied de afgelopen tijd?


Sally Hansen Insta Dri Topcoat €6,00 – €10,00 – DA Kruidvat
Ik wil heel graag nieuwe topcoats uitproberen. Mijn geliefde Seche Vite topcoat is fijn, maar niet perfect. Kom maar op met Insta Dri!

Holografic Blue, Pink €3,75 – Hema
De holografische lakken bracht de Hema uit in een collectie van 6 stuks, ik mis er nog 2 en dan heb ik ze allemaal!

Rimmel Beige Babe en Reggae Splash €6,99 – Kruidvat Etos DA
Ik ben fan van de Rimmel lakken. Zouden deze nieuwe net zo fijn zijn? Ik ben benieuwd.

Buffer vijl – drogist
Al mijn vijlen beginnen “op” te raken. Vooral mijn buffer vijlen. Met behulp van deze vijlen laat je je nagels weer glanzen als een malle.

Kokos vet – natuurwinkel
Ik gebruik kokosvet voor allerlei beauty doeleinden. Mijn pot is bijna op, tijd voor een nieuwe!

Tot de volgende!

2 thoughts on “Wishlist #2

Reageren

