China Glaze Kinetic Candy

Pastel, ik begin er van te houden. Jaren greep ik altijd alleen naar glitter lakken en af en toe een knal kleur maar pastel kleurtjes, nee dat was niet mijn ding. Hoe heb ik hier nou ooit niet van kunnen houden, vraag ik mij nu af.


Pastel, hemels en zoet blauw. Net een zacht wolkje op je nagels. Wat een heerlijke kleur, lekker licht maar de dekking is top. Ik lakte mijn nagels slechts twee keer en mijn nagels waren erg dekkend blauw.

Ik maakte de manicure af met een laagje Seche Vite topcoat.

Kinetic Candy komt uit de 2012 lente collectie Electropop en is onder andere verkrijgbaar bij Pretty Polish voor €5,95

One thought on “China Glaze Kinetic Candy

Reageren

