Black Onyi Copper

Black Onyi, de naam zij mij niet zo veel maar het flesje komt mij wel bekend voor. Volgens mij heb ik hier in een ver grijs verleden ook wel eens lakjes van gehad. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van deze nagellak. Ik testte hem uit!



De lak van Black Onyi heeft geen naam, wel een nummer #7430 262.

De lak is koper kleurig met een hele mooie gouden shimmer er in. De lak is vrij dun qua structuur en dus ook qua dekking. Maar omdat de lak zo dun is, kun je gemakkelijk meerdere laagjes aanbrengen. Ik bracht drie laagjes en de lak is nu bijna geheel dekkend.
Het flesje heeft een dun kwastje waardoor je heel precies kunt lakken. De Black Onyi lak heeft een vrij heftige nagellak geur.


Ik ben blij verrast door deze kleur. Wat is staat hij klassiek mooi, een hele mooie glans heeft ‘ie. Ja, voor mij is dit een blijvertje.

Ik kan jullie helaas niet vertellen waar deze lak verkocht word en hoeveel deze kost. Ik kreeg deze namelijk cadeau van een heel lief meisje, via deze weg wil ik je nog even bedanken hiervoor. Ik ben er erg blij mee!

One thought on “Black Onyi Copper

Reageren

