Persoonlijk; De dame achter de nagels.

Mijn blog is nu iets meer dan een maand online, ik vind het dus tijd om jullie wat meer over de dame achter de blog te vertellen. Wie zit er achter de nagels?

Ik ben Mirjam, 21 jaar en zeer gelukkig getrouwd met mijn man Okay (dit spreek je uit als oh kai). Wij wonen sinds enkele maanden in een heerlijk appartementje in de oudste stad van Holland, Dordrecht.

In ons mooie huisje heb ik een hele kamer voor mij zelf. Deze gebruik ik niet alleen voor mijn grote passie nagellak waar ik jullie elke dag een stukje van laat zien maar ook voor mijn grote hobby en tevens bedrijfje. Ik maak sinds mijn tiende levensjaar sieraden onder de naam La Moon. Ik heb een grote voorliefde voor alles wat schittert en mijn gemaakte sieraden zitten daarom ook boordevol Swarovski kristallen.
Een keer in de week volg ik een cursus professioneel Goudsmeden op de Vakschool in Schoonhoven. Hier leer ik om sieraden te maken die je in de juwelier kunt kopen.

Naast deze leuke hobby’s houd ik enorm van leuke dingen doen met mijn familie en geniet ik van de kleine dingen in het leven.

Helaas heb ik geen baan, ik ben namelijk chronisch ziek. Je ziet dit niet direct aan mij, maar helaas is het er wel degelijk. Ik heb de ziekte van Addison, Ehlers Danlos en ME.

Het fijne aan zelf een blog hebben is er aan werken wanneer je wilt en in mijn geval, wanneer ik mij goed voel. Om te voorkomen dat ik op lichamelijk slechte dagen geen blog voor jullie heb werk ik veel voorruit. Ik heb gemiddeld 11 artikelen klaar staan die dagelijks online komen. Zo heb jij als lezer de zekerheid dat er elke dag iets nieuws te lezen is.

Hopelijk vond je het leuk wat meer over mij te weten te komen.

8 thoughts on “Persoonlijk; De dame achter de nagels.

  1. Interessant om te lezen, altijd leuk om de persoon achter de blog te leren kennen ๐Ÿ™‚ Vervelend wel dat je een ziekte hebt die niet echt zichtbaar is. Mensen veroordelen je dan al snel eh… ๐Ÿ˜ฆ

  2. Leuk om te lezen. Ik woonde vroeger in Dordrecht en m’n zusje, Jinte was jouw vriendinnetje. Grappig om je zo tegen te komen! Je maakt leuke artikelen! Ook nog filmpjes in t vooruitzicht?
    Das even balen dat je ziek bent! Op naar de volgende artikelen…

    • Echt! Oh my, wat toevallig! Ik denk nog vaak terug aan die tijden.. En onze bezoekjes aan Noordwijk, wat was dat leuk โค Hoe ben je op mijn blog terecht gekomen?
      Leuk dat je een vaste bezoekster bent, thanks!

    • Oh Echt niet Layla? Beter laat dan nooit ๐Ÿ™‚ Binnenkort maar ‘ns afspreken en elkaar echt leren kennen. Ah Crabbehof, dat ken ik wel! Heeft mijn oma vroeger nog wel eens gezeten. Heb je het naar je zin? Leuk dat je op mijn blog kijkt.

      • ik heb het super naar mijn zin… ik werk nu op een afdeling waar turkse bejaarden wonen dus ik zit helemaal op mijn plek. Als we verhuist zijn en we onze keuken krijgen in september dan zullen we zeker afspreken… ๐Ÿ˜‰

  3. Goed dat je blogt als hobby nu. ik ben dat ook gaan doen nu ik zo lang thuis zit. Ook ken ik een dame met EDS en het word zo onderschat! Helaas hebben haar kinderen het ook allebei.

    Lijkt me leuk om je te blijven volgen en ben erg benieuwd naar je sieraden.

    X nem
    Laatste blogs: http://bit.ly/17fXOr8

Reageren

