KleanColor Bikini Green

Misschien is je eerste reactie “Hey die heb ik al gezien!”. Eerder swatchte ik al Neon Green van KleanColor, een zusje van de onderstaande lak. Ze lijken op elkaar, maar toch is hij het nét niet.


Het eerste verschil tussen Bikini Green en Neon Green is de felheid in kleur. Neon Green is zoals de naam al doet vermoeden, feller van kleur.
Waar Neon Green mat opdroogt, blijft Bikini Green een glansje houden.
In Bikini Green zit glitter. Deze lijkt echter verdwaald te zijn, want er zitten er ZO weinig in dat het voor je gevoel een foutje is. Nee, die ene glitter per ML hadden ze er voor mij uit mogen houden.

Zie je de verdwaalde glitter op mijn middelvinger?


De manicure draag ik met een laagje Seche Vite topcoat.

De lakken van KleanColor kosten slechts €3,50 per stuk en zijn onder andere online te bestellen bij Pretty Polish.

One thought on “KleanColor Bikini Green

Reageren

