Quick tip #1

Ik krijg vaak de vraag hoe ik mijn nagels zo netjes lak. Vandaag deel ik mijn “geheimpje”.


Oefening baart kunst, dat geldt zeker bij het lakken van je nagels. Maar het is niet de gouden regel.

Wat heb je nodig?

  • Een schaaltje
  • nagellakremover
  • penseeltje
  • wattenschijfje

  1. Schenk wat nagellak remover in een schaaltje, dip hier je penseeltje in;
  2. Dep je penseeltje af aan een wattenschijfje om overtollig remover te verwijderen;
  3. ga langs de randjes van je nagel om de nagellak te verwijderen;
  4. veeg je penseeltje af aan het wattenschijfje;
  5. vervolg stap 1 t/m 4 bij al je nagels tot dat alle restjes nagellak verwijderd is.



Succes!

7 thoughts on “Quick tip #1

  1. Geweldige tip! Hij werkte bij mij niet – ik kon hem namelijk al – maar dat kwam omdat de remover all over the place ging. Je moet hem dus nog even aftikken ofzo voor het overtollige, that will help. Thank you lady! 😀 Je nagels zijn inderdaad altijd netjes gelakt!

  2. Handig, maar ik vind het een beetje verspilling van nagellakremover want je krijgt het nooit allemaal op. Maar het is handig met glitterlak 😉

Reageren

