Essie Madison Ave-Hue

Het is een heugelijke dag, ik heb namelijk mijn eerste Essie lakje! Essie is een merk die al héél lang op mijn wishlist staat. Als je Amerikaanse YouTube Beauty Guru’s volgt krijg je bijna dagelijks te horen “Oh my gosh, Essie is the best nailpolish brand ever!”. En materialistisch als ik af en toe kan zijn, hoe vaker ik hoor dat iets goed is, deste sneller ik het ook wil proberen.



Essie word in Nederland verkocht bij de DA, Dio en Etos. Voor een standaard Essie lakje moet je al snel €10,00 neer tellen, wat ik veel geld vind voor één nagellakje. Is het het waard?

Ik kocht mijn Essie lakje met 30% korting bij de DA, wat uitkwam op €6,00 voor deze beauty.

Madison Ave-Hue is een snoeperig roze kleur met zilveren shimmers. De kleur komt op de foto’s best soft over, helaas kwam dit door het druilerig weer buiten. In het echt is het eerder een roze kleur die neigt naar hard/fuchsia roze. Een echte zomerse kleur waardoor je handen bruinen lijken.
De zilveren shimmer is erg subtiel maar maakt de lak helemaal af. Ik lakte mijn nagels in 2 laagjes zonder topcoat. De lak is van zichzelf als erg glimmend als deze opdroogt.

De kleur is erg mooi, het penseeltje lakt fijn en de droogtijd is erg snel. Ja, ik ben fan. Wat een geweldige nagellak!

Ik wil er meer!

5 thoughts on “Essie Madison Ave-Hue

  1. Ik begrijp je reactie helemaal… Ik heb ook lang geen Essie lakken gehad.. Steeds vaker hoorde ik hoe geweldig ze waren en ja ook ik was meteen verkocht na mijn eerste Essie lak! Ik heb dit kleurtje ook en je word er zooo vrolijk van 😀 Fijne Review!

  2. Ik vind hem wel schitterend hoor! Druilerig weer of noh, gorgeous as alwaaaaays! Wat komen de glitters goed naar voren zeg, vooral op de tweede foto. Essie is ook één van de merken waar ik gewoon alles wil opkopen.. can’t help it.

Reageren

