Wishlist #3


NYC Prince street €2,39 Kruidvat

Heel gek, van het budget met NYC heb ik geen lakjes in mijn bezit. Ik vind dit wel een mooie op mee te beginnen.

 

OPI Jinx €10,00 via Ebay 
Deze lak vind ik ZO bijzonder! Liefde op het eerste gezicht. I HAVE TO HAVE THIS!

Orly Plum Pixel €12,95 Nail Ways
Nog zo’n bijzondere kleur, zoiets heb ik nog niet..

Golden rose Jolly Jewels 110 €3,95 PolishAholic
Van de Jolly Jewels lijn heb ik al één lakje in mijn verzameling, maar deze blijft toch ook om mijn aandacht vragen.

Klean Color 24 carat €3,94 Boozyshop
24 Karaats goud op je nagels, daar zeg ik geen nee tegen.

Klean Color Cafe Au Lait €3,94 Boozyshop
Een bijzonder nude kleurtje. Ik ben benieuwd of deze kleur zou staan bij mijn huidskleur.

Deborah Lippmann I’m not edible €19,99 Boozyshop
Altijd als ik lakjes op internet voorbij zie komen van dit merk begin ik direct te watertanden. Alleen die flesjes al, wat een beauty.

Nail art foil kit €15,95 Boozyshop
Deze techniek ken ik nog niet, met deze starters kit kun je het helemaal zelf proberen.

2 thoughts on “Wishlist #3

Reageren

