China Glaze Sweet Hook

Laat dat mooie zonnetje alstubliefd nog even blijven! Want sommige nagellak staat toch écht mooier als het weer ook mee zit. Deze mierzoete lak is daar zo’n voorbeeld van

Deze lavendel paarse pastel kleur is zo onwijs zacht van kleur, dat je het bijna een nude kleurtje kunt noemen. Wat is ‘ie mooi! Ik ben verliefd!

Ik lakte mijn nagels in 3 dunne laagjes maar zoals je op mijn ring vinger kunt zien neigt deze lakken een beetje streperig te lakken. Agh, met zo’n mooie kleur nemen we dat wel voor lief.


Ik kocht mijn China Glaze lak in Sweet Hook bij Pretty Polish voor €5,95 per stuk.

5 thoughts on “China Glaze Sweet Hook

  1. Woa, je lakt echt als een baas. Perfectie. Heel strak, glad en de randjes zijn gewoon echt op en top. De kleur is ook prachtig, komt mooi tot zijn recht door de strak gelakte nagels. 🙂 Heb je trouwens ook een manicure how to iets online staan? Hoe jij je nagels verzorgd? 😀

Reageren

