Milani HD

Na het Hema lakje en de Catrice variant heb ik nog niet genoeg holografische lakken op mijn nagels gehad. Het is de beurt Milani HD!



In tegen stelling tot de holografische lak van de Hema, is deze lak erg doorschijnend. Ik bracht drie royale laagjes aan van de lak en je kunt nog steeds mijn natuurlijke nagel zien. Persoonlijk houd ik hier niet zo van.

De lak droogt vrij glansvrij op, dus bracht ik een laagje Seche Vite topcoat aan voor extra glans.

De kleur van de lak is in de zon erg mooi.

Op de Beautygloss Party kocht ik dit holografischa lakje van Milani. Milani is een budget merk die je in Nederland helaas niet zomaar in de winkel kunt kopen. Gelukkig wel online bij bijvoorbeeld Boozyshop.

4 thoughts on “Milani HD

Reageren

