Nail Art Passion Water Marble

Na jaren lang gefailt te hebben in water marblen begin ik het een beetje onder de knie te krijgen. Ik heb sinds mijn laatste water marble post wat geoefend op mijn eigen nagels maar ook op mijn zus Stefanie die gelukkig even model wou zitten. Mijn beste poging tot water marblen is onderstaande.
Hoe heb ik mijn probleem van vorige keer opgelost? Lees verder.


Van Sylvia kreeg ik via Instagram de tip om met je hand te schudden nadat je hem uit het water hebt gehaald. En dat werkt! Thanks Sylvia voor de tip!

Welke nagel vinden jullie het mooiste?

16 thoughts on “Nail Art Passion Water Marble

  1. Ik kan moeilijk kiezen. Het zijn stuk voor stuk allemaal kunstwerkjes. Als ik dan moet kiezen dan duim nr 1, wijsvinger nr 2. Heel mooi gedaan!

  2. Super die tip he! Lief dat je me genoemd hebt! 🙂 Je marble is trouwens goed gelukt, mij lukt het nog steeds niet zo mooi haha!

Reageren

