Revlon Emerald

De Big Bazar, wat een geniale winkel! Ik kan de winkel in ieder geval niet uitlopen zonder een mooie nagellak te kopen. Bij mijn laatste bezoek nam ik deze groene beauty van Revlon mee.

Wat een dekkende lak, ik houd er van! Bij het aanbrengen van het eerste laagje zie je direct hoeveel pigment de lak genaamd Emerald bevat.
Emerald is een cream nagellak en bevat geen glitters, droogt snel en glanzend op.
Ik lakte mijn nagels in 2 laagjes.


Revlon nagellak is voor €2,99 te koop bij de Big Bazar. Kijk hier om te kijken of er een Big Bazar bij jou in de buurt zit.

4 thoughts on “Revlon Emerald

  1. De naam komt mij bekend voor, maar dat hebben wij hier helaas niet. But gurl, that polish.. it’s gooooorgeous! Dit is echt dé perfecte groen voor mij. Love it! Hij dekt ook zo mooi, gewoon smooth. 🙂

  2. Het potje van deze lak vind ik wat minder mooi, maar ja het gaat om de binnenkant!
    En het resultaat mag er wezen. Op de nagels ziet dit lakje er erg mooi uit!

Reageren

