Nieuwe favoriete handcréme

Sinds de Action mijn favoriete handcrème enkele weken geleden uit het assortiment haalde ben ik op een grote zoektocht gegaan naar een nieuwe favoriet. Ik kan met verzorgde handen typen, ik heb hem gevonden!



De crème word verkocht in een grote tube met roze verpakking, pluspunt!
De crème is niet te dun maar ook zeker niet te dik. Met een klein dotje kun je je hele handen en nagels in smeren.
Wat ik vooral zo fijn vind aan deze hand en nagel crème is hoe snel deze in je huid trekt. Ik heb werkelijk waar nog nooit een handcrème gehad die lang blijf voeden maar wél binnen een enkele minuut volledig intrekt. Heel erg handig als je gewoon verder wilt met het dagelijkse leven zonder over vieze vinger afdrukken achter te laten.
De geur is niet spectaculair, een basis crème geur.

Met de hoeveel crème die ik opdeed voor de foto heb ik niet alleen mijn beide handen rijkelijk in kunnen smeren maar hebben ook mijn armen een verzorging gekregen!

De prijs is tussen de €2,00 en €4,00 afhankelijk van waar je hem koopt. Vaseline is vrij makkelijk verkrijgbaar, bij de supermarkt of de drogist.

Een aanrader dus!

3 thoughts on “Nieuwe favoriete handcréme

Reageren

