Nail Art Blue Animal

Ik denk dat ik een nieuwe favoriete nail art penseel heb, de fan brush. Dankzij dit penseeltje kun je heel makkelijk een nail art maken die er uit ziet alsof je er heel hard op hebt gewerkt. Ik vind het uiteindelijk design iets weg hebben van een dierenprint, vind je ook niet? Wil je weten hoe ik dit gemaakt heb en met welke lakjes? Lees dan even verder.


Voor deze nail art gebruik ik een fan brush, Catrice’s No Snow Patrol en deze Black Onyi lak.


Ik lakte voor deze manicure eerst mijn nagels met een basecoat om mijn natuurlijke nagels te beschermen tegen verkleuring en om mijn manicure langer netjes te laten zitten zonder pellen of chippen.
Met de Black Onyi nagellak lakte ik mijn nagels in 3 laagjes en liet deze geheel opdrogen. Vervolgens liet ik enkele druppels van No Snow Patrol op een papiertje vallen en dipte ik hier de puntjes van mijn fan brush in. Er hoeft niet zo veel lak op de uiteinden te zitten, dus veegde ik eerst het overtollige aan nagellak af of het papiertje. Met de fan brush in verticale stand ging ik vanuit het midden van mijn nagel naar links en rechts bewegen waardoor er streepjes ontstaan. Het hoeft allemaal niet zo precies, dus ben ik er nog een enkele keer over heen gegaan en zo zijn de streepjes een beetje vervaagd en in elkaar overgelopen.
Ik maakte mijn manicure af met een laagje Seche Vite snel drogende topcoat voor extra glans.


Natuurlijk hoef je niet de kleuren te gebruiken die ik gebruikte, wees creatief en maak jouw eigen ontwerp! Veel plezier.

8 thoughts on “Nail Art Blue Animal

Reageren

