Revlon Passion Fruit

Nagellak met een lekker geurtje, count me in! Bij mijn inmiddels favoriete nagellak-voordeel-winkel de Big Bazar tikte ik deze Revlon lak op de kop met de tekst “Scented when Dry”. Dat moest ik natuurlijk even testen..

Passion Fruit is een paars roze kleur die zeer mooi lakt en ook goed dekt. Ik draag twee laagjes van de lak en deze droogt zonder gekke strepen of plekken mooi egaal op. En dan komt nog het mooiste, als de lak droog is ruikt hij inderdaad. Niet naar nagellak of andere chemische cosmetica geur, nee, naar frambozen! Wat een lekkere geur. De geur blijft zonder topcoat zeker een dag goed te ruiken als je aan je nagels sniffelt. Niet te overheersend, lekker subtiel.

Pas wel op bij het dragen van deze lak, in het openbaar zul je vaak gespot worden met een vinger tussen je bovenlip en neus. Snif snif! Jummie!

Revlon lakken liggen in graai-bakken bij de Big Bazar voor €2.99 per stuk.

3 thoughts on “Revlon Passion Fruit

Reageren

