Hema Holografic Copper

Ik ben Mirjam en ik ben nagellak verslaafd. De holografische collectie van de Hema heeft mij in haar greep. Ik heb ze bijna allemaal! Hier heb ik Holografic Copper, kijk je met mij mee?


Toen ik mijn nagels lakte in deze holografische madness scheen helaas de zon niet voluit, dus de extreme glitter heb ik niet vast kunnen leggen op de foto.

De kleur heet Holografic Copper maar naar mijn mening hadden ze het beter Holografic Gold kunnen noemen. Ik vind de kleur zeker niet koper kleurig, maar eerder goud.

De lak dekt in 2 laagjes en droogt mat op. Op de foto’s draag ik een laagje topcoat over Holografic Copper voor extra glans.

De Holografic lakken zijn verkrijgbaar bij de Hema voor €3,75 per stuk.

6 thoughts on “Hema Holografic Copper

Reageren

