NaIl Art Sprinkles

Ben je aan het lijnen of doe je mee aan de ramadan? Misschien is het dan slim om deze nail art niet na te maken, want je krijgt bij het zien van je nagels direct zin in een cupcake of chocolade reep.  Zoet zoeter zoetst, liever op je nagels dan op je heupen toch?


Voor deze nail art gebruikte ik de volgende nagellakken en een dottingtool.

  • fel roze Essence – 107 Naughty and Pink
  • chocoloade bruin China Glaze – Heirloom Organza
  • aqua blauw China Glaze- Turned up Turqoise
  • geel China Glaze – Sunshine Pop
  • wit China Glaze – White on White
  • licht roze L’Oreal 204 Boudoirrose
  • topcoat Seche Vite Fats Drying top coat

Ik lakte mijn nagels met de zacht roze L’Oreal kleur in twee laagjes en liet dit drogen.
Met een dotting tool bracht ik de chocolade bruine lak aan in de vorm van druipend chocolade.
Op mijn ring vinger wilde ik wat extra’s, ik besloot sprinkles toe te voegen. Met witte nagellak zette ik streepjes met de dotting tool en liet dit goed drogen. Ik maak de basis wit zodat de kleuren beter uit komen.
Over de witte streepjes/sprinkles breng ik de felle nagellak aan.
Dit alles werk ik af met een laagje tocoat.

En, heb je al trek in iets zoets gekregen?

4 thoughts on “NaIl Art Sprinkles

Reageren

