Nail Art Kiwi

Het is zomer! De zon schijnt, de lucht is blauw en wat eten wij het liefst met dit weer? Ja, fruit! Wil je weten hoe ik deze kiwi nagels heb gemaakt? Klik dan zeker even verder.

Ik lakte mijn nagels helaas niet eerst met een basecoat en dat heb ik geweten. Toen ik de nagellak na 5 dagen verwijderde bleek de groene nagellak mijn natuurlijke nagels aardig verkleurd te hebben. Tip, lak je nagels altijd eerst met een basecoat!

Met de kleur Acid van Catrice lakte ik mijn nagels in drie dunne laagjes tot dat deze dekken was. Na deze even te tijd gegeven te hebben droog te worden maakte ik met een witte nagellak een ovale streep op het midden van mijn nagels. Met een witte nagellak striper zette ik vanuit het witte hard streepjes naar buiten.
Tussen deze streepjes zetten ik met zwarte nagellak en een dotting tool verschillende zwarte stipjes die de zaadjes uit de kiwi voor moeten stellen.
Dit alles werkte ik af met een laagje topcoat.

Excuses voor de droge velletjes..


Deze nail art is makkelijker te maken dan je denkt, het is erg leuk om te doen. Wat vind jij van mijn eerste poging tot kiwi nagels?

6 thoughts on “Nail Art Kiwi

Reageren

