Nail Art Froggie Water Decal

Nail art is zo leuk, maar soms ook zoveel werk. Ik probeerde een manier uit die volgens vele heel makkelijk moet zijn. Is dat het ook? Mijn eerste ervaring met Water Decals.


Wat heb je hier voor nodig?

  • water decals
  • pincet
  • bakje
  • water
  • schaar
  • topcoat
  • gelakte nagels

Knip je water decal uit en kies waar je deze aan wilt brengen, ik koos voor mijn ringvinger.

Pak de decal met je pincet en houd deze voor 20-30 sec, onder het water.


Haal de decal uit het water en leg deze op je vinger.

Ga met een andere vinger over je decal heen, deze kun je heel makkelijk van het papier af wrijven.

Plaats de decal met je vingers of de pincet op de gewenste plek en laat deze goed opdrogen. Ik wachtte 5 minuten voor dat ik verder ging met de laatste stap.


Lak je nagels met een laagje topcoat. Ik gebruikte mijn vertrouwde Seche Vite fast drying topcoat.


En dit is het resultaat!

Een les voor de volgende keer, kleiner uitknippen. Verder vind ik hem zeer geslaagd, een simpele handeling met een groots resultaat.

Mijn water decals heb ik HIER besteld.

5 thoughts on “Nail Art Froggie Water Decal

  1. Leuk leuk leuk! Jammer dat je het roze door het plaatje heen ziet. Anders zou je kunnen denken dat je het er zelf op hebt getekend. Maar toch, erg leuk!

  2. Oh hey, dit kon ik nog niet! Althans, ik wist dat het bestond, maar goddamn niet dat het zo makkelijk ging. Ik dacht dat het eerst over water marbelen ging, but no. I like this! Dit zou trouwens ideaal zijn met hele patroontjes, ideaal!

Reageren

