Teeez Melted copper

Opgepast! Eye candy alert! Normaal ga ik watertanden van de inhoud van een flesje nagellak, maar boy o boy dit flesje is zo gaaf! En dan komt het ook nog eens in een prachtig doosje. Een waar cadeautje voor jezelf, of natuurlijk voor ander als deze weg geeft.

Kijk die holografische pracht op mijn nagels! Hier kan je toch onmogelijk NIET van houden?
En prachtige koperen kleur met regenboog glitters, een plaatje.


Deze lak lakt enorm fijn. Het voordeel van holografische lakken vind ik zelf altijd de droogtijd, ze drogen heel snel! In een mum van tijd had ik 3 dunne laagjes op en is de lak geheel dekkend. Wel bracht ik nog een laagje topcoat aan voor extra glans en om de langdurigheid van de lak te bevorderen, want deze lak wil ik wel een volle week op mijn nagels!

Check dit doosje waar je hem in koopt.. Die wil je toch niet weggooien? De lak staat bij mij dus ook mooi nóg in het doosje in mijn collectie.


Ik kan niet ophouden over hoe geweldig ik deze lak vind. De uitstraling van het doosje, het flesje én de lak geeft zo’n luxe gevoel. En dat voor slechts €4,99

Teeez word verkocht bij verschillende drogisterijen, kapperszaken en ik spotte het bijvoorbeeld ook bij de Jumbo Foodmarkt in Breda.

2 thoughts on “Teeez Melted copper

Reageren

