Nail Art Roses

Ik houd van IN YOUR FACE nagels, maar dat betekend niet dat schattig op zijn tijd ook mag stralen op mijn nagels. Ik probeerde het uit om roosjes op mijn nagels te maken.
Wil jij weten hoe ik deze schattige nagels heb gemaakt? Kijk dan verder voor een stap voor stap foto uitleg.


Wat heb je nodig voor deze nail art?

  • Dotting tool
  • indien gewenst base coat
  • top coat
  • licht rose nagellak
  • donkerder roze nagellak
  • licht groene nagellak
  • midden groene nagellak
  • donker groene nagellak
  • witte nagellak
  • basis kleur nagellak, ik koos voor zand kleurig
  • nagellak remover
  • penseeltje

Begin met een basis van gelakte nagels, kies voor een lichte kleur zodat je jouw roosjes goed zult zien. Ik gebruikte een zand kleurige lak van OPI.
Druppel wat van je licht roze kleur nagellak op een papiertje of stukje plastic en doop hier je dotting tool in. Zet stipjes op je nagel om de basis van je roos te maken.


Met de donkerdere roze kleur zet je C vormpjes en andere a-symetrische vormen aan in je roos. Je kunt dit het beste doen als je basis droog is.

Met de witte kleur nagellak breng je highlight effecten aan op willekeurige plekken van je roos.


Het groen ga je de rozen blaadjes stippen. Doe dit zo groot of klein als je wilt.


Met de donkerdere groene nagellak breng je diepte aan op de blaadjes.


Met lichtgroen highlight je de groene blaadjes.


Maak de randjes van je nagels schoon op deze manier. Maak je manicure af met een laagje topcoat.


En zo maak je rozen nail art. Vind je het leuk? Laat het mij dan even weten in een comment 🙂

5 thoughts on “Nail Art Roses

Reageren

