Koh Amethyst

Hier is mijn voorlopig laatste Koh artikel, helaas heb ik ze dan allemaal gehad. Ik wil niet dat het tot een einde komt, ik vind de Koh lakken zo ontzettend fijn!
Koh Amethist is een paars blauwe kleur met hele fijne glitters er in verwerkt.


Deze lak lakt ZO fijn en dat kun je zien op de foto’s. De nagellak zit er perfect gelakt op, het ging zo gemakkelijk! Ik bracht 3 dunne laagjes aan van Amethist voor deze prachtige manicure.


Koh is verkrijgbaar bij de luxe parfumerieën en de bijenkorf.

Ps: Wist jij dat KOH een Nederlands merk is? Daar mogen wij Nederlanders trots op zijn.

4 thoughts on “Koh Amethyst

Reageren

