100 facebook likes winacties!

Yay! De La Moon Facebook pagina heeft de 100 likes gehaald. En om iedereen daarvoor te bedanken heb ik een leuke winactie.

Om het simpel te houden hoef je alleen een reactie achter te laten op dit artikel om kans te maken.

Wat kun je precies winnen?


Een topcoat van Sally Hansen, Insta Dri. Deze topcoat is door vele geliefd en ik gebruik hem zelf sinds kort ook.
Uit Turkije komt dit mooie duochrome nagellakje, ik heb hem zelf ook en vind hem zo gaaf! Hier zie je een nail art met deze nagellak.


6 velletjes nagellak stickers, breng deze gemakkelijk aan over je nagellak en seal je easy nail art in met een laagje topcoat voor een langdurig resultaat.


3 Rolletjes nail art tapeΒ en een nagellak wiel. Op dit nagellak wiel kun je oefenen met je nail art of kleuren nagellak uit testen.


Alle producten zijn nieuw en ongebruikt, door mij zelf aangekocht. Deze winactie is niet gesponsord.

Het enige wat je moet doen om kans te maken is een comment achterlaten op dit artikel.

Ik zou het ook leuk vinden als je mij volgt op Twitter en de Facebook pagina liked.

De winnaar zal ik willekeurig kiezen uit alle commenters onder dit artikel. Vergeet dus niet een geldig e-mail adres in te vullen. De winactie sluit op vrijdag 2 augustus 2013 om 20.00 uur.

40 thoughts on “100 facebook likes winacties!

  1. wat een leuke producten geef je weg. ik ben heel benieuwd naar die sally hansen insta dri en ook een erg mooie kleur lak! Gefeliciteerd trouwens met je 100 facebook likes!!

  2. Gefeliciteerd met je 100 likes! Heb je fb pagina ook even geliked net en ga Twitter straks ook even volgen. Ben verrast over he leuke posts die je plaatst. Niet zoals alle bloggers maar ook veel vernieuwende dingen en jou eigen experimenten met nail art vind ik helemaal geweldig! Ik kan hier zeker wat van opsteken ;). Ga vooral zo door en je zult in snel tempo veel volgers hebben. Uiteraard wil ik ook aan deze geweldige winactie meedoen. Geweldige artikelen heb je uitgekozen !

    Groetjes Marissa

  3. Wat ziet het er toch allemaal weer leuk uit meid. Is wel heel wat anders dan sieraden maken. Maar zo te zien gaat het je goed af. Ik doe het je iig niet na.
    En ik doe natuurlijk ook mee met de aktie. Maar wie wil nou niet zo een leuk pakket winnen.

  4. Ik vind je echt talent hebben met je nagels, en dit verdien je gewoon. (Ofnouja, stiekem een paar duizend meer hihi!)
    Regelmatig kijk ik op je blog, meestal voor het lakken. Dan haal ik inspiratie eruit, want je hebt echt talent!
    Zelf hoef ik niet te winnen, het leek me alleen een goed artikel om dit eventjes te zeggen!
    Stay awesome. πŸ™‚

  5. Gefeliciteerd met je 100 likes op facebook! Hele leuke winactie, ik ben altijd al gek geweest op nagellak en ik zou graag die duochrome nagellakje willen uitproberen, ik doe graag mee! ^^

  6. Wat een leuke winactie! Sinds een aantal weken zijn mijn nagels (eindelijk) herstelt na mijn jaren acrylnagel verslaving… Dus tijd om er mee te pronken! Jouw winspulletjes komen dus ook zeker goed van pas! Ennuhm omdat ik je van vroeger ken (m’n zusje is Jinte) maak ik natuurlijk nΓ¨t iets meer kans πŸ˜‰

    • Ja, show them off! Kun je een beetje inspiratie krijgen van mijn posts? Ik hoop het!
      Het is wel extra leuk dat ik je ken van vroeger, maar meer kans? Helaas, het gaat willekeurig. πŸ˜‰

  7. Super al 100 Likes! Ik beet altijd nagels (echt al jaren) en na me zwangerschap had ik in eens (lange) nagels en nu blijf ik er vanaf:) Steek heel wat op van je blog. Ga zo door!

  8. Vanaf het prille begin heb ik je gevolgd…nu al 100 likes…you go girl!! Gefeliciteerd…op naar de volgende 100!! Leuke winactie…ik doe graag mee….

Reageren

