Nail Art the Seventies

Water marblen is fun en verslavend! Ik probeerde een andere manier om water te gebruiken bij je manicure, de “Spotted water Marble”.
Op BeautyIll las ik enige tijd geleden DIT artikel en ik probeerde het uit.

Als basis lakte ik mijn nagels in allerlei zomerse kleuren. Dit deed ik door met elke lak een streepje te zetten en liet dit goed drogen.

Vervolgens ging ik verder met de spotted techniek. Lees het artikel op BeautyIll voor een goed stap voor stap uitleg.

Ik vond het erg leuk om met deze manier van nail art te spelen. Ik heb verschillende sprays geprobeerd, van haarspray tot parfum. Het beste resultaat kwam met een Yves Rocher parfum.


Helaas was mijn zwarte lak niet gepigmenteerd genoeg en zie je de onderste lakken nog iets te goed voor mijn zin. Volgende keer beter!

6 thoughts on “Nail Art the Seventies

Reageren

